ett bra tag sen ..

som sagt, de var ett bra tag sedan jag skrev sist. Hela lovet har gått & de ska bli riktigt skönt att åka tillbaka till Järpen.

Var ju som tänkt att jag skulle gå på skolan på skärtorsdagen men jag kände att jag ville hem redan på onsdag kväll. Så halv 8 bestämmer jag mig för att åka hem, tåget går 19.40 så de kunde jag ju glömma. Men som tur var så slängde Alex iväg ett sms till isak & han kunde köra mig till stan! :D Lämnade då lägenheten med lite disk, (FÖRLÅT ISA) men jag hann aldrig diska innan jag for. På skärtorsdagen så åkte jag till sjukhuset vid 9 & kollade de halsen. Dom gick in med en kamera igenom näsan, sjukt äckligt.. Trodde jag skulle spy efteråt..  Hade inget fiskben kvar, & de såg bra ut i halsen, de som hade gjort ont gick iaf över efter några dagar så nu är de prima bra !  På fredagen kom kusin Jenny & hämtade mig vid 8 & då for vi till Bydalen, stannade till i Ytterån & handlade lite där. Kom till Höglekardalen strax efter 9, fick då frukost & sen gjorde vi oss klara, packa lite mat & for ut med skotrarna. Sjukt härligt väder, perfekt för en skoter + grill dag. Jag & Jenny åkte även ruchkana(stavning) i snön nerför en backe :p   Sen när vi kom tillbaka till husvagnen gjorde vi inte så mkt, gick till restaurangen & käkade vid halv 8, hur gott som helst. Blev 3rätters :) moster & hennes man bjöd mig på de :) tacktack för de! sen på lördagen åkte jag & jenny skidor med uppsalaborna, sjukt skoj! andra åket så ramlade jag & gjorde illa nacken, grymt tur att jag hade hjälm! Vi åkte bara halva dagen, var så seg snö att åka i + att de var massa folk .. Så vi åkte tillbaka till husvagnen & solade :)  på söndagen så var de tipspromenad, jag hade 11 rätt av 12 möjliga, fick ett pris :p  sen på kvällen åkte jag & Jenny hem till stan igen. På måndagen jobbade jag hela dagen, lite segt. Sen när jag kom hem gick jag till akuten för att kolla upp min nacke, fick sitta i väntrummet i 6h med en stödkrage. sjukt segt & typ alla kollade på mig ..  som tur var de inget allvarligt med min nacke, hade bara fått en smäll..  Sen under veckan har jag tagit de lugnt på dagarna & jobba tis-fre kväll, rätt segt men de funkade de med. Fick ju ihop några tusen :D  Idag, (lördag)  så har jag städa mitt rum i stan, har dammsugit de från tak till golv typ. Inte kul, men de behövdes verkligen.  imorron blir de att åka upp till Järpen igen, ska bli skönt att komma upp till min saknade lägenhet+att träffa lite av dom saknade människorna <3´,

nae, nu orkar jag inte skriva ngt mer. visst, de har hänt mktmktmkt mer under lovet med de orkar jag inte berätta om. Är de ngt du vill veta så får du fråga (:   hoppas ni alla har haft ett bra loov!

pusshejs,

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Ja vad bra du e hemma har saknat dig <3

puss

2009-04-19 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0