rubrik .. ?

eh, ja .. 1 april gick ju som de gick. 2 stycken lurade mig om samma sak & ja , jag gick på de båda gångerna..  Men om du hade blivit lurad om de så tror jag att du hade reagerat lika dant.,  gjorde inte så mycket igår, mer än städa mitt rum + lägenheten lite. Det behövdes verkligen göras, var även på gården en sväng. Jag & alex sjön singstar i 2,5h :D sjukt roligt men hade grymt ont i halsen efteråt:/
 ställningen var riktigt dålig efter en av låtarna.
alex på vänstersida & jag på högersida.



de händer väl inte så mycket här i järpen annars ..


eh ja .. dom här lapparna hänger då på skolan, bredvid varandra ..
trist läge ..


ikv (torsdag) har jag bara tagit de lugnt & plugga lite, grymt segt ;/
ska iväg till tågstationen nu & lämna min väska på tåget ..
mamma sa att hon skulle vara snäll & hämta den i östersund runt halv 9 :D
ibland är min mamma riktigt snäll :D


hörs, pusshejs

Kommentarer
Postat av: linnea

hejsan :)

jag har frågestund i min blogg och vill ha många frågor att besvara så gå in på min blogg och skriv vilken fråga som helst :D!

kram ♥

2009-04-05 @ 21:56:32
URL: http://liinneeja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0