typ super nere ..

allt började för ungefär 10-11 år sedan .. de var då jag började i 6års.. gick på den skolan 2-3 år innan jag blev tvungen att byta skola för att jag mådde skit, på den "nya" skolan gick jag ca 6 år sen byte jag igen för att jag inte orkade längre. Jag kom till en annan skola där jag gick 2 år där gick jag även ut nian.. Redan när åttan var slut hade jag tänkt byta en tredje gång, men jag kände att de skulle jag inte orka, så jag kämpade med igenom ett helt år. Sen började jag ettan på gymnasiet & trodde att allt skulle lösa sig, att jag aldrig mer skulle behöva må så dåligt så jag skulle behöva byta skola. Men jag ska vara stark & försöka kämpa mig igenom de 2 år som är kvar här.  Under alla åren har jag inte känt mig särskilt välkommen på någon av ställerna, Men de spelar nog ingen roll vart jag flyttar så kommer jag aldig att passa in. Nån måste ju vara den där dom inte passar in också, & tyvärr så hade jag oturen att bli just den personen..

Alla människor jag träffat har bara funnits där för stunden sedan har dom försvunnit med vinden, lika fort, lika tyst.
Allt jag gör & säger verkar vara fel på alla sätt som går, men egentligen... Hur & vrf, är de nån som har ngt svar på de ..?



hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne stackar :(

men du kommer klara de här du stark<3

2009-04-21 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0