fiskben i halsen=sår+svullnad ,..

nu var de ett tag sen jag skrev igen, men som sagt.. Det händer inte så mycket.  I söndags när jag käkade lax så satte jag ett ben i halsen, fick typ inte bort de . på måndagen när jag kom till skolan gick jag till akuten i åre, dom körde ner en kamera i min hals, benet var borta,, men ist har jag ett sår & är lite svullen. Har grymt ont, kan typ inte andas ibland känns de som ..  min hals är typ värre än när man har halsfluss lr ngt åt de hållet...  funderar på att ringa till Åre & se vad jag ska göra, men jag har som ingen lust att åka dit igen..   aja, får se hur de blir under kvällen ..


under helgen köpte jag en skrivare + vanligt papper & foto papper ..

på fredag blir de bydalen, ska vara där tills på söndag.. ska bo i husvagn med, kusin, moster & hennes man.  blir väl att åka skidor  & massa annat trevligt skulle jag tro.

idag + imorron ska jag städa; hallen, vardagsrummet & mitt rum i Järpen ..
sen på torsdag runt 1 åker jag hem till stan. lr först till krokom & jobba till 8 så jag är inte i stan förrän halv 9 ..


Igår kom även marina hit :) super kul ! följde även med på skolan i Åre idag.


har inget mer att säga nu typ ...
mer än att jag tkr de är väldigt respekt löst av er!!


hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0