09.02.25

för en månad sen var jag typ den lyckligaste i världen, de går inte att beskriva med ord hur lycklig jag var. för första gången kände jag att jag var kär på riktigt. Att den här gången skulle de gå riktigt bra. Men för snart en vecka sen så vaknade jag upp ur drömmen.. it was for good to be true. Tror aldrig att jag känt mig så misslyckad förut som jag gjorde då. kände mig så oerhört liten & ville bara försvinna. men jag är glad att jag stannade kvar. att jag har så fantastiska vänner som vill att jag ska kämpa mig vidare fast jag mår så dåligt.

igår(tisdag) blev jag riktigt arg när jag fick höra en sak.. Fick höra de från helt fel person! Hade inte velat höra de från den jag fick höra de ifrån, utan jag hade velat höra de från dig låångt tidigare.

idag har jag varit på skolan & hos skolsyster, kollade upp min handled som jag har haft ont i typ 1vecka. skolsyster sa att de typ var överansträngning jag hade i handleden.. så jag ska ta de lugnt & använda handen så lite som möjligt. De kommer gå skit som att de är höger handen jag har ont i ; ( har också jobba ikv, rätt segt.
nu sitter jag hemma i stan & ska snart sova. är skit trött.
har också flyttat från min etta till en trea där de bodde en annan tjej . orkade inte bo själv längre. och jag tror de kan gå riktigt bra att bo där, hoppas iaf på de.



vi höres, pusshejs!

ps,
"vissa får uppsvulnad, andra får överansträngning. HAHA ! XD"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0