besök på palmcrantz

Nu har jag varit på Palmcrantz & kolla in skolan lite. De gick bra. Så på måndag börjar jag där. Vet inte vilken klass jag ska gå i än, men får typ veta de i slutat av veckan. Men jag hoppas jag får gå i b. De ska iaf bli skönt att flytta hem & gå hemma på skolan. nackdelen är bara att jag inte får ngt busskort så de måste vi köpa själva.. man måste typ bo minst 5 km från skolan för att få de ... men jag fick ju ett buss kort i aug föra året  så jag kanske får ett nu med ? aja. jag vet inte..
ska iaf till Järpen ikväll, imorron är de skiddag, men om de är mer än-10 tänker jag inte åka skidor .. sen under ons, tors & fre ska jag på skolan i järpen & lämna igen alla mina böcker + säga hej då till klassen & alla andra...
Har iaf kvar lägenheten i Järpen tills slutet av mars. så jag kommer nog tillbringa några helger där upp :)

har inte med mig datan till Järpen, men jag återkommer till helgen ingen när jag kommer hem till staden.
hörs, pusshejs . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0