en helg i storseleby(vilhelmina)

Sitter i storseleby i niklas säng, vet inte riktigt vars han är just nu..
fredag började med att jag, mamma & bertil(mammas farbror) åkte bil. dom skulle till jokkmokk men släppte av mig hos niklas i vilhelmina. när jag kom till vilhelmina satt vi först på folkets hus i några timmar & inte gjorde så mycket.. sen åkte vi hem till niklas med hans föräldrar. under fredagen kollade vi mest på film, men gick änven ut en stund & träffade anton och irina, treevligt !  sen gick vi in ingen & glodde på en film till, då kom jacke hit..
under lördagen var vi ute nästan hela dagen . åkte skoter & bil fram&tbx typ 20 ggr..,   åkte skoter med niklas, pontus, anton & jacke.. alla skotrarna körde fast pga att de var drygt 1 meter puder snö :P  på lördag kväll var vi på nån fest hos några av niklas kompisar.. där var de en kille som hade deppfylla :(
idag söndag händer de väl inte så mkt.. ska åka hem runt 4. kommer bli sjukt tråkigt att lämna niklas.

Jag älskar dig. niklas wahlström <3

hörs,, pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0