fanfanfan .. !

har typ sovit 3 timmar inatt. kan inte tänka på ngt annat än dig & de som hänt. att du har radera mig helt i ditt liv gör ont. hade iaf hoppats att vi skulle fortsätta vara vänner. jag förstår inte varför de som hänt hände.. ena dagen sa du att du inte ville att de skulle ta slut men de andra dagen gör du slut. & du kan inte ens säga till mig att de är de. du säger de till alla andra & raderar mig ur ditt liv. de gör så jävla ont. tänker på dig hela tiden. de kommer ta lång tid för mig att släppa de här för jag var verkligen kär i dig. Jag älskade dig verkligen. trodde att vi var på riktigt, trodde verkligen att du menade de du sa till mig. men nu känns de som att du bara spelade. vad fick dig att göra slut så på en gång? vrf, vrf ? mitt hjärta har krossats förut, men den här gången var nog den värsta. trodde på dig till 100% när du sa att du älskade mig. allt vara bara påhitt! du spelade antagligen bara ett spel som alla andra. kan inte sluta tänka på tiden då de var vi. jag kände mig så jävla lycklig. allt kändes mycket bättre. igår när jag fick att de var slut kunde jag knappt andas. kan inte fötstå att de är slut bara sådär. Du var den jag trodde skulle finnas vid min sida länge! Men du fanns där endast 4 veckor. jag undrar hur länge du har kännt såhär? man bestämmer ju sig inte på 2 sek att man ska göra slut.. & att du inte säger de är så jävla fegt! trodde verkligen inte de om dig. vill inte tro att de är slut. alla säger att jag kommer att klara de, & jag vet att jag kommer klara de, men de kommer att ta tid. så snälla, stressa mig inte. låt mig ta mig igenom de här i min takt. de kommer att ta länge innan jag litar på en kille igen, orkar inte bli sårad en gång till .. de är så svårt & jag vill bara spola tbx till tiden du var ärlig mot mig. men kommer vi någonsin att bli vänner igen? du betydde så jävla mkt för mig. skulle kunna göra vad som helst för att de skulle vara vi igen. vad gjorde jag för fel? vad var de som var så fel på mig att du gjorde slut ? har så många frågor till dig som jag antagligen aldrig kommer att få ett svar på.
Hejdå! .:'(</3


Kommentarer
Postat av: kajsa

gumman! jag förstår dig 100%.

jag var med om ungefär samma sak.

finns här om vill snacka

2009-02-21 @ 18:07:27
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0