första dagen.

vaknade kl06.10 pga en traktor som körde fram&tillbaka utan för mitt fönster. blev lite lätt irriterad, men gick iaf upp för att de gick inte att sova. gjorde mig iordning & tog 07.40 bussen till skolan. träffade syon & fick några papper.. sen kom ella & hämtade mig & då fixade jag ett skåp. gick sedan till lektionen . första lektinoen var mentorsamtal .. rätt segt.. efter de hade jag 45 min rast. sen var de livsmedelskunskap, & jag tror aldrig att jag blivit så irriterad på en lektion .. dom höll på att lära sig ngt som jag lärde mig i början av 1:an.. så jag hoppas mina betyg kommer fort så jag slipper gå på dom lektionerna ngt mer. efter de var de reast 1 timme.. käkade lunch under den tiden sen hade jag svenska.. rätt segt de med. skulle läsa om grekiska gudar....  slutade så jag hann bussen till stan kl1, rätt skönt med en så kort dag. 
klassen verkar rätt okey. har bara träffa halv typ, men de ska nog gå bra att gå där iaf .. men jag måste säga att jag kommer att sakna upplägget av lektionerna i Åre/Järpen. i stan är de inte alls samma upplägg ...

resten av dagen ska jag väl bara ta de lugnt. får se vad som händer ikväll.

pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0