hur mycket ska man behöva tåla egentligen .. ?

Idag flyttade jag tillbaka till Järpen, anledningen till att jag flyttade tillbaka var för att få en bra utbildning. Men de kommer bli jobbigt att vara här.. Hann inte ens komma på skolan innan jag fick höra att jag var en bitch & att "de var kort lov vi fick & våra såren i våra öron hann aldrig läka." Personerna som sa de var dom jag trodde var mina bästa vänner här. men tydligen så var dom dom falskaste jag hade.. Sitter hemma i lägenheten nu bara gråter & skakar hela tiden, är så sjukt less på falska människor.

Kommentarer
Postat av: Reekan

DU ÄR INTE EN MISSLYCKAD OCH FALSK PERSON!

Du är en underbar person!

2009-02-17 @ 20:19:15
URL: http://idaaltered.blogg.se/
Postat av: Inte över internet

Men säg detta till personen/personer i säg i stället för att skriva detta över internet, det är fegt!Det löser saker 1000% gånger lättare att ta det öga mot öga istället för att ta det över internet, det är inte ett sätt att lösa det!

Stå på dig så fixar du det här!

2009-02-18 @ 09:15:34
Postat av: ellinor!

Men lilla gumman! dom där personerna är säkert lika lyckliga som en påse skit i slutändan.. Du kanske inte är så mkt gladare.. men du kommer i allafall att alltid ha vänner kvar som du kan lita på. Som mig och Emma H t.ex. huwa att du ska behöva gå igenom sånt där! du som är så underbar! love yaa!



ps vi måste ses! du jag och emma vad sägs om på lovet? kraam!<3

2009-02-20 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0