it feels better.

Sitter på skolan i Åre nu, rätt segt. Börjar kl 14.00 & slutar runt 23.00. Vi har kvälls servering och ska servera folk utifrån. Med både mat & alkohol . Det kan ju bli riktigt skoj . har hört rykten om att de ska vara fullsatt. Förhoppningsvis så slipper jag stå i baren, i disken eller att vara husfru. Med andra ord så vill jag vara i serveringen med enkla bord! : ) men ned min otur så lär de ju knappast bli så. jag lär ju få varldens tråkigaste uppgifter.

Igår fick jag höra att jag var helt dum i huvudet pga att jag var ledsen över de som hänt med niklas. Fick höra de av en liten skit så jag tog inte åt mig av vad han sa. men ja blir sjukt irriterad när folk säger så .

Har också planer på att åka ner till svall till en kompis nån helg och roa mig. hoppas på att de blir av ..

Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva.

pusshejs.

Kommentarer
Postat av: sanna

åk ner till helgen:) då ska jag dit ;)

2009-02-24 @ 16:12:59
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0