onsdag,

igår kväll var de en ny husmor på elevhemmet. Hon var jättetrevligt, stod & pratade med henne typ 30 min.. blev även grymt orolig att vissa saker höll på att hända som jag inte ville skulle ske, (vad tänker jag inte skriva här, är du intreserad får du fråga). imorse när klockan ringde så trodde jag att de var telefonen som ringde. så smart jag tar telefonen & säger;hallå?! men de är ingen som svarar mig & klockan slutar inte attt ringa .. vaknade sen & stängde av klockan.. gick upp & duschade, rätt skönt att duscha de första man gör på morgongen, känns som att man verkligen vaknar. fixade håret & käkade frukost & gjorde mig klar för att gå på skolan,. väl framme på skolan var jag tvungen att gå runt till 3 olika personer som typ skrev in mig i systemet på Åre gymnasirskola igen. rätt segt .. hade sen en massa lektioner.. var även till skolsyster & pratade med henne om en spruta... som tur var så gick de bra, fick bara bra svar! kändes grymt skönt att de inte gjorde något. (vad jag pratade med skolsyster tänker jag inte skriva här, vill du veta så får du fråga).. efter skolan gick jag & Åland ner till grillen & käkade.. tog sedan bussen till krokom för att jobba. rätt segt att jobba .. För idag har de varit en dag som jag bara har velat vara hemma & sova ... sitter hemma i stan nu.. rätt skönt att vara hemma & sova i sin egna säng en natt! :D
Hade även hoppats på att få träffa Niklas under sportlovet, men han hade tydligen så mycket att göra att han inte hade tid att träffa mig. Blev lite irriterad på de, för jag hade verkligen velat vara med han då .. aja! får se när nästa gång blir. som de lät på han så skulle de inte bli något forän efter lovet.. & då kommer de typ vara 1 månad sen vi träffades sist. Helt ärligt så känns de lite jobbigt att vara tillsammans med någon man träffar så sällan .. Men jag skulle inte vilja att de tog slut mellan oss. För jag älskar verkligen dig Niklas Wahlström<3´,
nu ska jag sova, ska ta tåget till Järpen imorgon kl8 ..
vi höres ..
pusshejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0