slut ..

Nu har jag slutat HR i Åre/Järpen. Det känns både skönt och tråkigt. Kommer nog sakna de stället rätt mycket iallafall ...
Veckan har gått hyfsat fort, jag har packat ihop nästan alla mina prylar i lägenheten. Så nu står kartongerna klara för att hämtas. Ikväll ska jag jobba på gården också för kankse sista gången. Känns rätt tråkigt att inte kunna gå dit när man vill längre. Men jag tror jag kommer att klara mig väldigt bra utan gården. Men de var ju ändå något att göra när man hade tråkigt.
Helt ärligt tror jag inte de händer så mycket i mitt liv annars.
Ska kanske åka till Niklas nästa fredag, får se vad de blir... ? Skulle vara jätteskoj att åka upp dit en gång. Och jag hoppas jag kan få träffa er andra också. Men jag ser inte fram emot att sitta i vilhelmina i flera timmar .. Men att vara med Niklas skulle vara helt underbart trevligt och mysigt som helst. Jag hoppas de finns många personer som är villig att roa mig nästa fredag. 

nä. nu ska jag ta och göra något annat,.
pusshejs <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0