tears runs down my face .

"För att jag såg konstiga saker hos dig."
eh.. okey ! du har liksom känt mig i 3 år & jag har som inte förändra mig bara för att vi blev tillsammans! Är så sjukt less på falska människor. Förstår inte hur man kan säga att man älskar någon & sen bara låtsas som inget har hänt. Mår du ens dåligt över de? De verkar ju inte som de. & tydligen så var du aldrig kär heller. Man kan ju undra om du bara var ute efter att bli av med oskulden .. Tur att jag har vänner som vill vara kvar & stötta mig. De betyder hur mycket som helst för mig , skulle aldrig klara de utan er!

igår hade jag & kusinJenny sleepover med film! De var super mys. Så skönt att slippa tänka på allt som hänt. Men när jag vakande imorse så grät jag pga de som hänt :'(

jag blir tokig, vill att de ska få ett slut.
men jag tror inte att de kommer att få ett slut föran jag slutat älskat/gillat dig och de kommer ta en evighet för jag har aldrig varit så kär förut.

det fanns så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: sanna

du är värd något mycket bättre!

2009-02-22 @ 17:39:41
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: sanna

:)<3

2009-02-22 @ 17:39:48
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit i idioten. Du är värld någon som bryr sej om dej.

2009-02-22 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0