tisdag,

har varit i Åre på skolan idag, rätt segt med servering när man ska stå i baren.. tycker inte riktigt om de. blir så stressad ibland. & självklart så krachade jag ett glas i golvet, de gick i 1000 bitar ;/ som tur var så märkde läraren ingenting(: efter skolan fixade jag min praktikplats, så på torsdag ska jag börja med 30timmars praktig på grappa, ska typ stå i köket & laga massa mat. kan ju bli riktigt skoj ! :)
nu sitter jag hemma i lägenheten i Järpen, pratar med ronja på msn (: funderar även på att skicka ett sms till en person & försöka bli vän med denna personen igen.. ? 
ikv ska jag väl inte göra så mycket. ta de lugnt & bara vara hemma i lägenheten kanske..



blää,
saknar niklas jättemycket, vill att skolan ska vara slut så jag kan få träffa han hela tiden typ ..
pusshejs, ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0