torsdag,

kom försent till skolan idag med 20min. Men läreren brydde sig inte. han sa bara att var bra att jag kom, även om jag var sen .. hade omprov i matten . & jag tror de gick riktigt bra. hoppas iaf på de. efter matten var de idrott & den orkade jag inte gå på så jag gick hem till lägenheten ist. gick tillbaka till skolan sen för attt ha engelska. men läraren kom aldrig så efter 20 min gick alla. träffade camilla i cafeet. följde med henne till banken & konsum. sen gick vi till skolan & satt där tills min buss till åre gick. i åre har jag gjort 6h av min praktik. så nu har jag bara 24h kvar! rätt segt att jobba, men de gick bra. ska jobba imorron oxå.
just nu känner jag mig helt slut i kroppen. orkar knapp sitta upp.. ska väl snart gå & lägga mig så jag orkar med morgon dagen.
höres !
pusshejs´,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0