det är nog så de kommer att bli ..

Nu har jag funderat klart. Jag tänker hoppa av en av Sveriges 10 bästa skolor inom hotell-& restaurang och börja hemma i Östersund istället. Om de nu finns nån plats kvar och om man får börja mitt i terminen .. Jag hoppas verkligen på att man får de. För jag orkar inte gå kvar i Åre/Järpen längre. Visst de har varit sjukt skoj att få gå där, men jag känner att jag vill hem till stan och gå där istället. Jag vet att jag sviker mig själv som att jag verkligen ville gå där från början. Och jag kommer säkert att sakna alla människor där väldigt mycket. Men just nu känns de som det är de ända rätt . Att flytta hem till stan och gå gymnasiet där. Visst, jag kommer inte få lika bra utbildning. Men som att jag vet vilken inriktning jag vill ha så är de lika bra att gå den hemma som att man inte inriktiar sig på något speciellt i Åre/Järpen. Men de kommer bli sjukt jobbigt att bo hemma hela tiden. Kommer att sakna att ha en egen lägenhet enormt mycket. Men om jag flyttar hem så tror jag att jag kommer att åka upp till Järpen nästan varje helg. (om jag har någonstans att sova) Men de lär jag nog ha, annars får jag väl sova ute .. Aja. de fixar sig säkert. Mamma ska iallafall ringa till Palmcranzskolan på måndag och kolla om de finns någon plats och så.. hoppas, hoppas, hoppas ! nu har jag väl inte så mycket mer att skriva just om det..


Emelie är iallafall på väg hit :D ska bli skoj att träffa henne en stund. Inte för att de var länge sen vi sågs, men hon är iallafall än av mina bästa vänner. Och hon är en av dom jag kommer att sakna mest när jag går hemma.
& Rebecka ska vi ju inte ens prata om . Liksom vem annars än hon har sådana helt underbara ideer än hon ? Hon som kommer med dom sjukt underbara uttrycken så man bara skrattar .  Flickor, jag älskar verkligen er ! Jag kommer att sakna er tok mycket i stan. Vem ska jag nörda mig med för att dagarna ska gå fortare på skolan? Och vem fan ska jag köra "vit-vecka" med? Ni är dom underbaraste jag vet ! Emelie, Emma & Rebecka. de är så de ska vara. ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0