dagarna kommer, dagarna går ..

fredag,
jag & isa tog tåget från järpen till östersund kl11.30 sen tog jag bussen kl15.45 med emelie till Sollefteå, på kvällen gjode vi inte så mycket.
lördag,
var inne i stan nån timme, sen åkte vi hem till emelie igen. där vi gick ut med hennes hund, gick en lång promenad, sen på kväll var vi på ett hälsohem & badade. åkte även in till stan vid halv 10 & hyrde saw5. filmen söög !
söndag.
for till ö-vik & badade typ hela dagen. solade även solarium men de syns typ inget :S på kvällen gjorde vi inte så mkt.
måndag,
gjorde vi typ ingenting, kollade på tv & sov mest. runt 4 for vi in på stan & kollade på några affärer där de var rea.,, köpte dock inget. sen tog jag bussen hem till ÖSD kl18.50, grymt segt! men jag pratade i telen den mesta delen av tiden.
tisdag,
åkte upp till Järpen kl8, har städa ur ettan, så nu går de att flytta in i den för de som skulle göra det., var även upp till nikki en stund & väckte henne , men jag tror hon somnade om igen när jag hade gått .. just nu i sitter jag ensammen i trean, rätt skönt men ändå lite trist att vara själv.. ikv vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men de lär bli att jag umgås med lite folk.


- - - - - - -

Tänker på dig varje sekund under dygnet, vet inte riktigt hur jag ska glömma dig och de vi hade. Du betydde hur mycket som helst för mig och jag tycker fortfarande om dig. Jag är fortfarande kär .. Det är många som säger att jag måste ´glömma de gamla och gå vidare. Men de är sjukt svårt att bara glömma dig sådär.. Du har antagligen redan gått vidare för länge sedan. Trodde aldrig att de skulle vara så svårt att glömma dig, jag finner inga ord att beskriva den saknaden jag har efter dig, platsen du lämnade när du gick kommer länge att stå tom. Och för varje dag som går blir den bara kallare och kallare. Vill inte ha kvar de tomrummet jag har, men vad kan man stoppa i detta tomrum istället? Jag har inget någon aning, men jag vill bara att detta ska få ett slut. Orkar inte gå omkring och gråta hela tiden, jag vet ju att du aldrig kommer att komma tillbaka. Och om du skulle göra de så finns jag inte kvar där längre.
Det finns ingen anledning till att ha dig i mina tankar eller mitt minne jag måste radera dig för att kunna gå vidare.

Block44 - Känslorna men gav (omgjorg)
Refräng:
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar
Vers 1:
Min första kärlek jag minns jag var 17 år
han var den fina men sliter upp gamla sår
4 veckor sen sedan går han ifrån mig
tiden går kan finna stunder då jag saknar dig
det var så bra men du ville inte längre
känslorna blödde jag var tvungen att stoppa dom
men efter kärleken föll jag ner i ett helvetet
in på behandling jag satt och  grät i hemmet
så många gånger jag har svikit och blivit sviken
finaste känslan vi har är ju kärleken
jag var kriminell gjorde bort mig och missbruka
otrohet känslorna börja ljuga
kärleken kommer fram till mig sen går den
alla tjejer och killar har mist och fått den
skönaste känslan men samtidigt den värsta
saknar att sakna, saknar att älska.
Refräng:
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar
Vers 2:
Jag sluter mina ögon och försöker glömma tiden med dig
men det svider i mig så säg
känslan, kommer jag nånsin att glömma dig?
väntan, på att du kommer tillbaks till mig
vem skulle jag vara idag om inte du
varit där för mig och hållit ut?
burit det jag bar, glömt vem fan jag var
titta på mig nu - jag finns fan inte kvar
det var längesen men det sitter kvar
många minnen nu men utan svar
jag ser tillbaka på tiden med dig
sveken är här och dom håller i mig
Refräng:
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar
2x
Det var längesen men det sitter kvar
många minnen nu men utan svar
jag ser tillbaka på tiden med dig
sveken är här och dom håller i mig
Refräng:
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar
Står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
Känslorna man gav
men kärleken är kvar

Ensam kvar...
Ensam kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0