lördag,

Idag har jag & mamma tvätta en massa kläder, de har vait skit segt. Har oxå varit upp på domus & handla lite mat. Har träffa söt hunden cita oxå. har glott på tv & lega i sängen. förkylningen är inte bättre än :S & handeleden ska vi ju inte ens prata om, den värker som satan :( de var oxå nån lurk som ringde & pratade en massa om att han hette Hariet & var min lärare .. fattade inte vad han ville.. Men innan han la på sa ha"nä nu orkar jag inte prata längre.." lite stört samtal. men men .. sånna är roliga ibland. kände igen rösten med vet inte riktigt vem de var. kvällen blir iaf lugn. ska bara vara hemma & glo på tv.. imorron åker jag äntligen upp till Järpen igen! :D är faktiskt sjukt less på att vara hemma nu.


ingen som har lust att fixa nån snygg bloggdesign åt mig ? (A)


ha de bäst.
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0