lyckat inlägg..

helgen har varit lugn. Har varit hemma i stan. Ganska segt men de har funkat. Åker upp till Järpen runt 22.10 ikväll. Hoppas de blir en trevlig resa. Är i Järpen runt 23.50 och vill då har skjuts till Källarvägen. Vi ses. pusshejs..




När jag förlorade dig tappade jag lusten med allting, meningen med livet försvann. Du var allt de jag behövde för att vara lycklig. Men när du gick tog du allting med dig. Hela mitt självförtroeende jag hade byggt upp under tiden du fanns vid min sida, de bara försvann. Lika fort som du försvann. När du försvann från mig fick jag ett djupt sår i min kropp och de vill inte läka. Det har gått över en månad nu, men jag kan inte känna någon glädje inom mig. Jag säger till alla runt omkring mig att jag har glömt dig och att du inte finns i mina tankar längre. Men de är bara lögn. Du finns i mina tankar dag som natt och varje gång jag gör något så tänker jag "undra vad han hade gjort om han fick veta de här.." Antagligen hade han inte bryts sig ett skit. Men ändå så kommer tanken hela tiden. Jag vill få ett slut på de här. Orkar inte ha dig i mina tankar hela tiden. Vill kunna gå vidare och bli lycklig. Men allt jag gör påminner mig om dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur det känns känner så jag med:(

2009-03-22 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0