lycklig .. ?

idag har jag varit till distriksläkaren på akuten. hade en tid där kl12.20. på akuten kom dom inte fram till så mkt.. frågade om nån i släkten hade rematiker(hur de nu stavas?).. men som att jag inte är röd & svullen så kunde de inte vara rematiker jag hade.. (Y) de är ju bra de. däremot trodde dom desamma som skolsyster "att de är en överansträgning." & att röntga fanns inte på frågan. helt onödigt att göra de tkr dom.. annars då har jag bara tagit de lugnt idag. var meningen att jag skulle fara upp till Järpen ikväll. men mamma tyckte de var helt onödigt att åka upp dit idag som att jag ändå inte ska på skolan imrrron . blää, på henne!! vill verkligen upp till lägenheten, är sjukt trött på att vara hemma i stan .. planerna för kvällen lär bli ligga i sängen & glo på tv lr kanske ut & gå .. vet inte rikigt ...

Förutom min förkylning, min onda handled, tankarna på dig & falska människor som sviker är jag riktigt lycklig. Jag har vänner som bryr sig om mig & stöttar mig till 100%, skulle inte alls vilja byta ut mitt liv till något annat. Eller .. Vissa saker kanske jag skulle vilja byta ut & ändra på. Men annars är jag helt nöjd med mig själv & livet som jag lever, för de var väl så de var meningen att de skulle vara? Ingen har ju de perfekta livet liksom. Livet man lever påverkar ju allt man gör, har man roligt så blir de roligt. Är man ledsen så blir livet svårt & så vidare..

nä nu har jag inge mer att säga,
fast är de nån som har lust att göra en design åt min blogg blir jag lite extra glad :D

hejdå ¨¨

Kommentarer
Postat av: jessica

be mig snällt och kanske ja fixar den

2009-03-09 @ 14:05:36
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Jessica

2009-03-09 @ 20:30:23
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0