skolan

sitter på skolan, har egentilgen idrott & skulle gå en promenad till brandstationen förbi ica & allt var de var .. Men jag har ingen lust att gå så långt idag. räcker väl med att jag ska gå hem till lägenheten efter skolan. de är ju ändå 2-3km ^^ sitter i biblioteket & försöker börja med engelskan som skulle vara klar förra veckan. Men jag fattar typ inte vad vi ska göra. eller jag fattar . men har ingen ork till att göra uppgiften. är så sjukt trött & vill bara hem & sova.- blev ju väckt inatt igen av nikki & isa. förstår inte vrf dom alltid ska sitta i vardagsrummet & prata under nätterna. blir så sjukt less. Men som tur är så är de fredag i morron & då ska jag åka hem till stan. ska bli skönt att komma hem en stund. inte för att jag kommer attt vara hemma så mycket. ska jobba fredag kväll & hela lördagen. & ska även försöka träffa Lovisa en stund om inte hon har planera ngt ^^ annars lär de inte hända mkt i helgen. på söndag åker jag upp till järpen igen. jag saknar faktiskt min etta. hade de alltid så snyggt & rent där. men i 3:an är de helt omöjligt att hålla de snyggt & rent. finns saker överallt. & i hallen ska man vara glad att man kan gå utan att kliva på ngt ^^

nu ska jag försöka fixa den där engelska saken..

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0