tillbaka i Järpen.

igår åkte jag tillbaka till lägenheten i Järpen. Underbart att vara tillbaka igen! :D under dagen & kvällen gjorde jag inte så mycket. Jag & Isa satt uppe till halv 2, spelade tetris & pratade.         idag har jag bara suttit vid datan & spelat tetris, har nästan blivit beroende av spelet... de är inte bra.

annars är livet sådär.. tankarna har börja komma tillbaka, Jag som trodde att de var över nu. Men tydligen hade jag fel, som så många gånger förr..
handleden är fortfarande kass, ;(

ikv blir de att ta de lugnt & gå lägga sig i tid som att de är skola imorgon. Lovet har varit lugnt, ha mest bara varit hemma & tagit de lugnt pga den där förylningen jag har fått..

hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0