en seg dag,

inatt har jag sovit riktigt dåligt. blev väckt flera gånger av isa & nikki som satt i vardagsrummet & pratade/skrattade. blev sjukt irriterade på dom. gick även upp runt 6 imorse för då kunde jag inte sova, dom väckte mig redan halv6 med deras prat/skratt. dagen på skolan har varit sjukt jobbig. har inte haft någon energi alls till att göra ngt på lektionerna. men de jag fick höra av läraren på svenskan var de bästa jag hört på länge. jag är en av tre som är klar med allt. är inte efter i något arbete, Hur skönt som helst! så jag slipper ta hem & jobba ngt i de ämnet iaf. slutade halv 2 idag, gick då till konsum & handla lite & sedan till sjukgymnasten för att be dom skriva ett brev till min idrottslärare. efter de gick jag hem till lägenheten. hade tänkt sova någon timme men jag satte mig vid datan ist. lyckade iaf somna 10 min.. sen kom ackie, (hon har hand om gården i järpen) vi hade ett möte om vad vi ska göra för pengarna vi tjänat. ser ut som att de kommer att bli Borgvattnet. :) sjukt läskigt kommer de antagligen att bli.. (för er som inte vet vad Borgvattnet är så är de en by i jämtland där de finns en prästgård, där det spökar.) jag har även sjukt ont i huvudet, beror antagligen på att jag har sovit så dåligt. handleden är inte heller bra än. & förkylningen är absolut inte bra! :'( egentligen borde jag inte ligga här i soffan som jag gör nu, utan jag borde städa mitt rum. de ser ut som någon har sprängt en bomb där inne.. men jag har typ ingen energi till att städa de.

förhoppningsvis så ser de bättre ut innan jag går & lägger mig ikv..


Isa lindade även in Nikki i toalettpapper & tände eld på papperet .. ? de luktade inte speciellt gott iaf..



nä, nu ska jag göra ngt annat, laga mat/fixa rummet. eller ngt.. har typ ingne energi för ngt..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0