typ hela veckan.

länge sedan jag skrev nu. Men som sagt jag har typ tappat lusten att skirva. Men ibland som tex nu kände jag för att skriva lite. Tänkte berätta lite om veckan som gått,
Det har väl inte hänt så mycket egentligen. Har varit på skolan, hemma i stan, jobba & varit hos sjukgymnasten i onsdags för att träna knät & i fredags för att göra en akipunktur(stavning) i armen för min överansträngning. Gjorde skapligt ont när sjukgymnasten stack nålar i mig & sen typ vred på dom :O :( ska även göra de 2 ggr till. blää, Jag är nål & sprut rädd. Men sjukgymnasketen tyckte jag var bra som klarade de (Y). På kvällarna denna vecka har jag bara tagit de lugnt. var på gården i torsdags, & på yoga (Y) de var riktigt skoj. men hade skapligt ont i knät efter. 
Tänkte ta fredag kväll som en liten egen punkt.
Jag & Isa käkade runt halv 4 - 4 sen när hon hoppade in i duschen gick jag in på mitt rum & halv sov. Kollade på klockan & då var den kvart i 5. Fick nästan lite panik som att jag inte hade tagit fram kläderna jag skulle ha & inte hade sminka mig heller. Sminkade mig lite fort & sen satte på mig kläderna. Men jag tror jag hann byta tröja 5 ggr innan jag var nöjd. När jag var nästan klar ringer telefonfen. Som tur var var de bara Ackie som ringe & sa att hon var där för att hämta oss. Isa som hade kommit ut ur duschen kvart i 5 hade nog oxå ganska panik att göra sig klar. För vi pratade inte så mycket med varandra under den tiden. Men vi hann göra oss klara iaf! (Y) Åkte först till gården för att hämta upp resten av människorna som skulle med. Där i bland Alex :D Självklart vart de ett stopp efter vägen, & de var pga av mig. Jag hade haft de så brottom innan vi åkte att jag inte hade gått på toan. Så vi fick stanna i Mörsil på OK & låna toan! Sen fortsatte vi in mot staden. Jag, Alex & Isa satt & pratade hela vägen in till stande. När vi kom fram så gick vi in på storsjöteatern & hämtade biljetterna på en gång. Gick sedan & satte oss på våra platser. Träffade lite folk, där i bland Ronja (: sjukt länge sedan sist. Aja.. På storsjöteatern var de MusikDirekt. Sjukt skoj att sitta & kolla. Skrek även en massa. Bästa bandet för kvällen var ju ;  Per GunnarZ ! Dom spelade egna låtar med dansbands gener. Sjukt härlig att sitta & lyssna på. & jag måste faktiskt erkänna att jag blev väldigt pepp på att gå på dans.  När musikdirekt var slut så åkte vi tillbaka till Järpen på en gång. Jag, Alex & Isa satt & sjöng med till alla låtar som spelades på radion. Vi kunde väl alla mer eller mindre. När vi kom fram till Järpen så gick vi på gården en sväng. Där var de verkligen tvärr dött. Jag & Alex spelade lite pingis, sen gick vi in till mys rummet där dom sjöng SingStar. Satt i en soffa & sjöng med i bekgrunden lite. Sen helt plötsligt fick jag micken i handen. Sjöng klart låten som dom innan hade börja med sedan gick vi där ifrån. Skulle även gå hem till Källarvägen, men som att Zunken var där så frågade jag honom om skjuts. & han skjutsade hem mig! (: häärligt så slapp jag gå ensammen mitt i natten. När jag kom hem så gick jag & la mig typ på en gång.  Var verkligen skit trött, men tror de beror på akipunkturen som jag gjorde.  Kvällen var verkligen super! Behövde verkligen en sådan avslutning på denna vecka. Tack Isa & Alex för de<3

idag har jag bara tagit de lugnt. Har bara legat i sängen & kolla på film. Ikväll ska jag ut med Nikki & Isa en sväng.


hade även velat träffa en viss person, men den personen hade andra planer för ikv. Vilken den alltid verkar ha .. ? aja. får se hur de blir med de där..

Do you know how much I like you?


nä nu ska jag börja göra mig klar för kvällen.
pusshejs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sj det var sjukt :D

Skulle lätt oxå vilja gå på dans i sommar typ:D

2009-03-29 @ 01:57:28
Postat av: Alexadnra

Tack själv för en välbehövig kväll :)

Jag skulle faktist oxå vilja gå på dans :)

2009-03-29 @ 01:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0