12maj´,

i söndags tog jag tåget 16.20 till Järpen, var framme runt 17.10 .. Fick då hämtning av Anna(husmor) så jag slapp gå med alla mina saker 2-3 km.. igår,(måndag) var de skola i Åre, var helt inställd på att de skulle vara servering så jag tog med mig mina kläder & skoj. Men när vi kommer till skolan får vi veta att de är först nästa vecka de är servering. vilket sög! aja, hade hotell ist .. kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men de var rätt okej. efter skolan for jag till staden för att fixa telen & data laddaren .. det visade sig sedan att gubben på elgiganten hade radera typ allt som jag hade på min telefon.! tack för de!!! :@ :@ :@   dataladderen gick typ inte att fixa så jag var tvungen att köpa en ny som kostade 600 ;/ blev grymt irriterad på de! for sedan hem till mamma, där jag inte gjorde så mkt mer än glodde på tv, & pratade lite med johan (:    sen så gick jag & la mig ..  imorse for jag med 8 tåget upp åre, hade hotell-lektion hela dagen förutom sista timmen då jag hade drycker, på drycker så pratade vi om öl ;) haha ... sen for jag hem, kom hem & var jätte irriterad .. sry isa & nikki för att jag slog i dörrar & inte så ngt .. men ni vet ju vrf  ..  ikv har jag inte gjort mkt, dampa lite på den nya data laddaren för den hade ngt fel ...  tog även ett bad med massa ljus, ansiktsmask, filade fötterna ochvsen så smörjde jag in mig med brun utan sol, hur underbart skönt som helst(:
till helgen blir de nog så jag far till johan, (:   mys <3´,

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0