13 maj.

vaknade halv 8 imorse av att mamma ringde, gick sedan upp..  Hade egentligen velat sova några timmar till ..  gjorde mig klar & for till skolan, kom till skolan runt halv 9 fick då vet att jag hade sovmorgon till 10.. tänkte först dra hem igen, men jag kände att jag inte orkade de,.. så jag satte mig i cafeet med nikki & isa en stund, sen gick vi till datasalen där jag sitter än .. börjar om ca 20 min, ska ha nationella i matte A då .. segt! orkar typ inte, är jättetrött & vill bara sova, efter skolan ska jag till hälsocentralen & sen till sjukgymnasten .. sen får jag åka hem & vila en stund, lär nog bli gården ikv om jag orkar .. egentligen borde jag packa upp min väska & stoppa alla mina kläder i gerderoben, men känner mig inte riktigt pepp på de .. men de måste göras ..  aja, nu ska jag dra & hämta mina saker sedan ha nationella!



måste säga nationella gick riktigt dåligt, gick efter 25 min ..  läste bara igenom andra delen, fattade inte ett skit.. Så jag gick därifrån .. 

funderar på att gå ner till cafeet & köpa en macka,vet inte om jag orkar, kändes så långt ..


& sen blir jag grymt trött på vissa människor, har dom inget bättre för sig än ett kommentera onödiga saker på bdb ..? fel att kommenterna ngt vettigt om man nu ska kommentera . sjukt less på de nu . !!




nu sitter jag här i vardagsrummet med isa & lyssnar på musik,& dricker massa glas med oboy, har fått ngt fel lr ngt .. ? hon sitter i fåtöljen & jag halv ligger i soffa,  hur härligt som helst! (:   hon följde med mig till hälsocentralen & sjukgymnasten idag, där de gick så bra de kunde gå.. tack för de! (:



& till dig, så tror jag faktiskt att jag börjar få riktigt starka känslor. tvivlar inte längre på att du inte är seriös.


& till vmina typen .. !  jag har tappat känslorna helt, men jag saknar dig iaf. Jag vet att jag borde glömma dig helt, men de är svårt. Minnena sitter kvar i mig,




puss
 <3´,

Kommentarer
Postat av: jessica

haha glass med oboy det var nått nytt

2009-05-14 @ 11:09:05
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0