20maj

Nationella i matte del || gick väl inte så jätte bra direkt, svarade på ungefär hälften tror jag .. Men känner mig ändå nöjd som att jag satt 50 min ist för 20 som jag gjorde på de förra... sen for jag hem, men hann inte vara hemma länge innan jag for till stekhuset & käkade lunch med nikki & isa, de blev pizza för mig . gott! pratade & skrattade hur mkt som helst, behövde verkligen de för att kunna tänka på annat .. sen somnade jag runt 2 och vaknade inte föran vi 5 & då hade jag 38.5 i feber , segt .. gick iaf på husmötet som vi hade .. där de blev diskution om hur vi ska göra nästa år när vi blir 18 & får dricka på krogen om vi får komma hem lr inte .. som de verkade fick vi inte komma hem förän vi inte hade nån alkohol i kroppen, vilket då menas med att vi då ska stå ute i minus grader & vänta på att vi blir nykter innan vi får gå hem ..  vilket jag tycker att de verkligen suger .. !  aja ..   kollade på film medans nikki & isa var ute & gick/sprang .. filmen jag såg har jag sett 4 ggr nu & fattar den dock inte :/  illla !

idag har jag inte gjort mkt alls än .. vaknade vid 8  låg kvar & funderade en massa till 9 då jag bestämde att jag var tvungen att gå uåå & göra mig klar så att jag skulle hinna till hälsocentralen & ta sista sprutan mot livsmoderhalscancer. så nu äntligen är de klart, behöver inte ta den sprutan ngt mer. typ hela armen domna bort .. hatar verkligen att ta sprutor ! ;/    ska bara ta de lugnt idag, ska ner på gården & jobba sen ikv mellan 6-10  skönt att få vara med folk så att jag slipper tänka på de som händer runt om kring mig ..


sen imorgon far jag till loke, & blir där tills på lör/sön nån gång ..   kommer nog inte bli nån uppdatering då, men sen efter helgen blir de nog de ..

på fredag kommer RONJA hem från utlandet ! :D <3  lääängtar!!
ska bli skönt att hon kommer till sverige så jag kan prata med henne, för de behövs verkligen! vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort utan den tjejen. Hon får mig att le alla dom stunder jag bara vill lägga mig ner & dö,  alla minnen med henne gör mig glad! (:    <3


puss,

Jag saknar dig, & hoppas att du kommer tillbaka till mig.. Så att vi kan börja om på nytt. vill inte mista dig,! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0