31maj,

måste börja med att säga att min ljumske inte är bättre än, blir knasig på skiten.
torsdag var jag som sagt på skolan & gjorde ett nationella i engelska, (muntliga delen) tog sedan 1 bussen till staden,  käkade på tacobaren med camilla, var hemma en stund innan jag gick ut & gick med ronja & cita(hennes hund). sjukt härligt! var typ ute en timme. pratade hela tiden, & de var verklien behövligt. tack ! sen runt 9 kom kicki till ösd, vi gick runt stan & kollade lite .. sen gick vi hem till mig & glodde på en film med popcorn & läsk, gott*   gick & la oss runt halv 2 & förvånandesvis så somnade vi båda på en gång..   gick upp runt 9 på fredagen för att duscha, sedan följde jag med kicki till trudes & efter de gick vi på tacobaren.  super gott! (:  gick på staden innan jag tog halv 4 bussen till krokom för att jobba, rätt segt att jobba .. men de gick bra de med.. på kvällen när jag kom hem blev de badhusparken med ronja där vi träffade massa trevligt folk, kom hem vid halv 1 nån gång ..   på lördagen vaknade jag av att telen ringde vid 9, gick då upp & hjälpte mamma i tvättstugan, for sedan & handlade på coop.   på kvällen käkade jag middag med; ronja, annica, tomas, farmor, farfar , jessica, mamma & pappa .. massa god mat blev de! :)   sen gick jag & ronja hem till henne, men båda blev skit trötta så vid 11 så drog jag mig hem..  där de inte hände så mkt .. ska väl snart sova skulle jag tro, ögonlocken är ganska tunga..   idag(morsdag) hände väl inte allt för mkt, ska fixa rummet & sen blir de väl att gå ut & äta med mamma&pappa ..



- - - - - - -

blir så less på att vissa ska dricka, förstår inte vrf dom ska dricka när dom inte tål alkoholen. sjukt jobbigt att behöva få höra på allt ..





Jag saknar dig, *
men de har ingen betydelse, inget blir någonsins som förut.
min tid med dig är över för länge sedan, & jag förstår inte varför jag väntar på att du ska höra av dig.
varje gång min telefon vibbrerar till hoppas jag att de är ditt namn som på displayen ska stå.
men de kommer de aldirg mer göra,  för du skiter i allt nu mer. du har släppt taget.
& de kanske var bra, för de hade nog ändå aldrig fungerat mellan oss.





mår förövrig ganska klent. har ont i magen + att jag mår skit illa, känns nästan som att jag skulle kräkas. ;/





& du,  du ser super bra ut! 
<3





puss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0