9maj09

eh, ja .. vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ronja tjatade så, så jag får väl skriva ngt då? (:
Igår var jag då hemma ifrån skolan, tvättade massa kläder & var på stan en snabbis med mamma, handlade ´bara lite mat. sen på kvällen hade jag inte planera så mkt, hade dock förväntat mig att en viss person skulle komma in till staden, men tydligen inte .. for ist till lovisa i lugnvik & grillade, blev kvar där till efter 12 nån gång .. fick skjuts hem av challis, tack för de (:  när jag kom hem gjorde jag inte så mkt.. gick & la mig nästan på en gång ..
idag,lördag .. har jag inte gjort mycket alls, fick för mig att jag skulle ut & gå .. gick upp till kusin som bor uppe vi park, var där ett tag sen gick jag hem igen.. sen har jag inte gjort så mkt mer, bara varit hemma & tagit de lugnt .. även försölt få tag på en viss person, men lyckas inte så bra .. ända sätter på att få tag på personen är väl att ringa, men de känns mkt fel.. känner mig bara jobbig då ..  aja.. får se vad som händer senare ikv..  jag & ronja kom vid 5 att jag borde ha tagit bussen till henne som fick vid 4 .. men tyvärr så kom vi på de för sent & de går ingen buss mer förän imorron nån gång.. de suger ...
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0