fick fara hem ..

idag fick jag åka hem från sjukhuset, dock så hittade dom inget & jag kan knappt sitta eller gå normallt ..  aja .. nog om de ..   var på stan med ronja en snabbis innan jag for upp till järpen, till lägenheten där jag befinner mig nu. halv sittandes/liggandes i soffan & kan knappt röra mig.   känns skumt att måsta ligga ner hela tiden för att de ska göra så lite ont som möjligt.   ska till skolan imorgon & prata lite med lärarna + göra de där nationella som jag inte gjort än .. sen blir de att fara hem till stan igen & då kommer kusin kicki :) !  skoj ..  hon ska sova över tills på fredag för att klippa sig i ösd, lite komiskt att hon åker till ösd att klippa sig när hon bor i svall! :p
till helgen vet jag inte vad som händer, hade planer. men dom sprack .. ! blir nog hemma i staden om ingen annan kommer med nån bra idee (:

ikväll kommer jag bara ligga här i soffan, ända gången jag rör mig får bli om de är ngt super viktigt. tänker då inte röra mig i onödan, för de gör grymt ont :(



& tro inte på fasen att jag gjorde bort mig för hans mamma igen. *pinsamt!*




hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0