helgen,

Kom till stugun runt 19.00, johan kom då & mötte mig vid bussen gick då till en av hans kompisar, daniel tror jag han heter ..?  var där en stund sen gick vi hem till johan, där jag träffade hans mamma, kusin & lillebror. pratade lite & fickade sedan gick jag & johan ner till hans rum & glodde på film, efter de somnade vi nästan på en gång. på lördag morgon skulle han hjälpa sin farmor med ngt så han lämnde mig en stund. Kunde då fortsätta sova som att de inte hade gått så bra att göra de med tanke på att hans telefon ringde ´4ggr  på morgonen .. segt! aja,, när johan kom tillbaka åt vi frukost & sen satt jag i soffan & kollade på när han for runt i rummet för att koppla in högtalare. + att vi hämtade ved för att elda. gjorde sedan oss klara för runt 4 började de komma lite folk,  började grilla runt 5 & käkade vid 6 nån gång .. hur gott som helst (:  sen runt halv 7--7 kom de lite mer människor, umgicks med massa människor hela kväll, hur mys som helst :)  hoppade även stutsmatta med jennifer & johans lilla syster Ida, måste ju säga att jag & jennifer var bäst på de .. ? xD  6st av killarna sprang i kalsonger igenom byn. sen gick vi ner på La Prima(pizza restaurang i stugun) & käkade pizza, Nisse gjorde en väldigt fin "vurpa" inne på La Prina, men han klarade upp de på ngt sätt så att han inte ramlade ^^ efter ha suttit där nån timme gick vi tillbaka till johan där de fortsattes att umgås med folket, de var kallt ute så dom flesta satt inne, när johan satt i soffan som inte hade ngt ryggstöd där han sätt lutade han sig bakåt & for i golvet, hade rätt skoj åt han ! :D   nisse mådde inte så bra så han tänkte att han skulle gå ner & lägga sig, han går jätte bra nerför trappan utom de 5 sista stegen,, då hör man hur han far i golvet . PANG/SKRAMEL! vi hör inget mer ljud men ca 30 sek efter så kommer han upp för trappan krypandes. Alla bryter ut i skratt & undrar vad han håller på med .. ?  Han går då ner igen & den här gången går de riktigt bra. JohanH börjar klaga på johans frisyr & säger att han borde raka av sig hela håret & inte bara lite grann.. Så johan går & hämtar rakaparaten & börjar klippa sig, går dock inte så bra för han så jag gick & hjälpte han. Han kunde dock inte sitta stilla då de blev hyfsat ojämt (A) :P ..  efter ca 1 timmes tjat från helena går äntligen johanH ut till bilen, klockan var då halv 4. Jag & johan kom på den smarta ideen att kolla på film då, vilket vi kollade ca 10 min innan vi somnade ^^   runt halv 12 på söndagen kommer johans pappa ner & kollar hur vi mår. somnade då om sen gick vi upp runt 1-2 nån gång .. åt lite frukost & sen började vi att röja flaskor. Men de var segt så vi satte oss i solen några timmar istället. gick sen ner & handla glass på ica.  hällde även en flaksa vatten på Johan när han låg på stutsmattan (Y),  han tänkte göra igen men lyckade inte så bra & sa att han ångra att han inte hällde massa vatten på mig när jag låg där förut & halv sov ..   sedan blev de film & middag,  efter de då klockan var runt 20.15 började då gå ner mog bussen. & jag for hem..    triiiist!!
Men jag har haft en sjukt underbar helg, tack för de! <3 

martin,         martin, ida, tobbe& stina..    nån, erik & helena..
 
Johan,tobbe,nisse,martin,anders&tommy

jennifer                  när de kom tillbaka ,         emma



måndag.
vaknade upp i staden, gíck in i duschen fixade sedan håret. käkade & tog tåget till Åre, Hade äntligen servering idag. Hur kul som helst! (:  kristina(serv, läraren) tyckte jag var väldigt duktig (Y)  sedan Lmk(livsmedalskunskap) efter skolan gick jag till coop i Åre & hanvlade medans jag väntade på bussen hem till Järpen & lägenheten, som de bara återstår 27 dagar innan jag flyttar ifrån den. Ska bli underbart att slippa den ehm .. "frächa" lägenheten .. som inte är spec mysig & ren. Kommer bli ett helvete att städa skiten.. menmen ... I min etta i Åre hoppas jag de kommer att se bättre ut. Kom & hälsa på mig där efter sommarloovet?! (: <3


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0