sjukan ..

det onda i magen gick inte över så jag & mamma for in på akuten på måndag morgon runt 9 där dom tog några prover & sen fick jag ligga kvar på akuten till kl1 då dom flyttade mig till obs, där jag fick ligga med dropp till halv 8 då jag fick komma upp på barn avdelningen ..   när jag kom upp på barnavdelningen la jag mig i sängen & glodde på film, sjukt segt, men de funkade ^^    idag(tisdag) har jag mest bara legat i sängen på avdelningen, fått lite att äta men hade ändå dropp till 4, var ner på rönkten runt 18 där dom röntkade höftbenen ..   som bara såg bra ut.. anledningen till att röntken var för att dom trodde att jag hade brock ..
när jag kom in på akuten trodde dom först att jade hade blindtarmsinflamation, men som att verken släppte i magen & hamnade i ljumsken ist så uteslutade dom de + att alla proverna såg bra ut oxå ..
är dock väldigt trött på att ligga här, finns ju som sakt inte mkt att göra..  
men hade tur & fick besök av ronja, cicci, mats & emil. dom var här över en timme. pratade & skrattade med dom :) 
mamma, har varit här oxå,     + att ragnhild & martin var hit :)
alltid lika skoj att få besök när man ligger här ^^ så om du har vägarna förbi, kom gärna in & säg hej!
förhoppningsvis så får jag komma hem imorgon!

puss,


& du , du kan väl höra av dig ?

Kommentarer
Postat av: jessica

jasså sjukhus är inge kul att ligga på,ja hade gärna varit förbi om ja inte var sjuk och låg nerbäddad i soffa i feber:P kyra på dig

2009-05-27 @ 10:14:28
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0