helgen..

började med att jag tog tåget hem till ösd på torsdags morgon, sen tog jag 1 bussen till brunflo & blev hämtad där & fortsatte till loke. där jag blev tills på lördag. i loke har jag inte gjort så jättemkt.. var ner på föreningshuset på fredag kväll & åt middag, drack gott & kollade på patriks combo.   på lördagen när jag kom hem for jag till stugun & ronja, härligt att träffa henne! :)<3  vi gick ner till byn, lr jag vi gick iaf halvvägs, för de stannade en bil & fråga om vi vill ha skjuts ner på byn & självklart ville vi de!  när vi kom ner på byn så träffade vi cicci & mats, dom skulle på la prima & käka pizza så jag & ronja fortsatte ner mot nornan där vi träffade folket som bestod av; björn, tommy, jennifer, johan & några fler. jag & ronja betalde in oss på dansen & var där inne ett tag, & sen ut & sen in igen .. höll väl på så hela kvällen . vi hade tur att de var folk som smuggla ut öl & cider åt oss,  dock blev de lite för mycket för vissa så dom mådde riktigt dåligt idag ... & tack för pratstunden som började bra men tyvärr slutade väldigt dåligt. blev väldigt less på dig idag när du först ringer när du kommer hem & undrar vart jag är om jag kan komma & prata .. tyvärr så var jag ju 3km bort så jag orkade inte vända, men vi skulle ju som ta de idag, men då har du inte tid ?  lr de kanske är så att du inte vågar ta de när du är nykter ?  de ända jag vill är att de löser sig mellan oss, för vi kommer nog att ses rätt mycket .. med tanke på att jag ska till ronja & vi ska ner på byn där du är. jag hoppas iaf att de löser sig .. jag & ronja var även duktig som gick ända hem till henne kl01.30, de är då ca 4-5 km till henne-..


idag har vi inte gjort så mkt, tagit de lugnt & gick ner till kompaniet med cita, vilket var väldigt jobbigt. for in till staden kom dit runt 7-8 nån gång,    har då bara suttit hemma sen dess..    är som sagt väldig orolig, vilket har påverkat min mage.. som jag har så ont i att jag bara vill gråta..    men får hoppas på de bästa!


är sjukt less just nu, verkar som allt skit händer just nu ..    först de där med dig, som aldrig riktigt verkar lösa sig.  de går bra när de bara är du & jag , men när de är fler folk så gör du nästan allt för att dölja att jag är där . blir så less,  & sen den här datorn som knasar sig hela tiden .. kan sitta & skriva hur mycket som helst & sen låser den bara sig eller skiter i att spara de man skrivit. skulle behöva lämna in den men då blir den borta flera veckor vilket aldrig skulle fungera.. 



sommmaren är nära nu,´ & jag läägnar till sommarlovet som en tok. Ska bli underbart att slippa skiten i skolan ett bra tag, hoppas att inte sommarlovet går fort!  



<

puss´,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0