sthlm + veckan

Jag lovade ju att jag skulle berätta lite om sthlm så här kommer lite om de ..
Lördag morgon den 2maj började kl8 med att jag & mamma satte oss på tåget till sthlm, runt halv 2 kom vi fram & då letade vi oss ut till solna där vi skulle bo. väl frame i solna så gick vi upp på hotellet byte om gick sedan ner på stan & käkade lunch. Efter det for vi ut på gröna lund, där vi gick runt lite + att jag vann en stor toblerone på 2kg! (: hur gott som helst, men jag har typ gett bort över hälften till familjen steen!  På söndagen for vi ut till kista & shoppade hela dagen, handlade sjukt mycket kläder <3  sen for vi tillbaka till solna & gick runt där en sväng innan vi gick på restaurang & käkade middag, på måndagen så packade vi ihop våra saker & for sedan in till sthlm centrum & tågstationen, gick runt & väntade på tåget i flera timmar.. segt, men när kl blev 4 fick jag äntligen sätta mig på tåget & åka hem till ösd, Dagarna i sthlm var helt underbart, tack för de! (:
veckan som varit ...
på tisdagen var jag ledig från skolan, hur skönt som helst! Först på dagen så for jag & mamma till lillänge & där köpte jag bla en ny telefon (: senare gick jag till ronja & pratade med henne en stund, alltid lika skoj att vara med henne! <3, sen på kvällen kom johan in till staden, vi gick på bio, "män som hatar kvinnor"  såg vi på, sen gick vi till busstorget för att vänta på hans buss hem till stugun, på busstorget träffade vi; emil, jesper?, dennis?, mats & cicci, satt & snackade med dom till 10.10 när allas buss gick hem & jag fick gå ensammen genom staden hem .. när jag kom gick jag & la mig typ på en gång,,, på onsdagen for jag upp till Järpen med nabotåget. hade några lektioner sen gick jag hem till lägenheten, där jag egentligen skulle ha börja städa, men de sket sig så jag for på gården istället.. På torsdag var de meningen att jag skulle fara på skolan & ha nationellaprov i engelska, men som att jag spydde på morgonen fick jag inte fara på skolan för min lärere `^^,  dagen gick ist åt att städa halva lägenheten + mitt rum. vart hur nöjd som helst med mitt rum! (: hoppas jag kan hålla de så städat resten av tiden som jag bor där nu .. På kvällen for jag hem till staden, tyckte de var lika bra som att jag ändå inte skulle på skolan på fredagen + att jag inte kunde vara kvar på källarvägen med magsjuka som att de skulle komma 80 människor & kolla på vårat boende.. 
nu kommer ja inte på ngt mer att skriva, kommer lite bilder sedan ..
puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0