veckan + valborg.

har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen nu. Men här kommer lite kort om veckan som varit,..
måndag & tisdag var jag i åre på skolan, de var arrangchemangsdagar. Måndagen i köket & tisdagen massa lektioner.. På onsdagen skulle vi klappa får ..?  men jag är polen allergiker så jag slapp göra de. den dagen gick åt att sola en massa ist (:  torsdagen var jag först på skolan en timme sen for jag hem till ösd, där jag inte gjorde så mkt innan jag for till stugun där valborg tillbringades, precis som förra året <3,..  vi började grilla runt 8 typ & efter det drog jag & ronja ner på byn på en gång,. nere på byn var vid med massa människor vid brasan & på pizzerian där vi käkade runt 1 tiden nån gång..   efter ha suttit där nån timme drog vi hem till ronja igen.  Kvällen var mycket lyckad & skulle gärna göra om vissa saker av vad som hände,  underbart..   Idag(fredag) har jag inte gjort så mkt, åkt hem till staden & tvätta kläder + packat för imorron drar jag till Stockholm :D  så vi kanske ses ngt där?

hoppas alla hade en lika bra valborg som mig.

pusshejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0