why ?

allting kändes så bra till du skrev "jag vill, men har inte tid". orden gör mig ledsen och förvirrad. jag trodde på de du sa till 110%, om att du var seriös och ville. men allt var bara ett fucking jävla spel från din sida. Jag finner inga ord att att skriva mer, jag är besviken på dig. orden får mig att känna som om jag inte får någon luft. men om de är såhär de är nu, när kommer du då att ha tid. eller kommer du aldrig någonsin att ha den tiden. innan trodde jag inte att jag skulle ta de så hårt, men de blev värre än vad jag hade tänkt mig. om du en gång får tid så kan du ju höra av dig så får vi se vad som händer då . jag skulle inte vilja mista dig, men de känns som att de kommer att bli så. kommer inte klara av att vara din vän inte nu iallafall,


Jag vill att du kommer hem nu ronja!, du är verkligen den ända som förstår .   Varför skulle de hända just nu, nu när du är så långt borta och inte kan vara här hos mig, säga dina ord som får mig att känna mig värdefull.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-05-19 @ 01:05:23
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0